استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس
سرخط خبرها

نتیجه و خلاصه بازی کرواسی و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی قطر (۲ آذرماه ۱۴۰۱) | زور کروات‌ها به مراکش نرسید

  • کد خبر: ۱۳۶۲۹۸
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
نتیجه و خلاصه بازی کرواسی و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی قطر (۲ آذرماه ۱۴۰۱) | زور کروات‌ها به مراکش نرسید
تیم‌های فوتبال کرواسی و مراکش از ساعت ۱۳:۳۰ امروز دوم آذرماه در مرحله گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، در دیدار نخست گروه F جام جهانی قطر، دو تیم کرواسی و مراکش برابر هم به میدان رفتند که تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه‌ای نداشت و دو تیم در نهایت امتیاز‌ها را بین هم تقسیم کردند.

اتفاق عجیب در ابتدای بازی مراکش و کرواسی

نیمه دوم این مسابقه با یک سورپرایز عجیب آغاز شد. در شرایطی که همگان در انتظار آغاز بازی بودند، اما داور مسابقه، ناظر بازی و بازیکنان ۲ تیم گویا منتظر مسئله‌ای در کنار زمین بودند. ناگهان کارگردان تلویزیونی تصویر ولید الرکراکی، سرمربی مراکش را نشان داد که از پله‌های رختکن بالا آمده و به سمت نیمکت تیمش می‌شود. او در شرایطی که عصبانی به نظر می‌رسید، در حال به زبان آوردن جملاتی بود.

نتیجه و خلاصه بازی کرواسی و مراکش در مرحله گروهی جام جهانی قطر (۲ آذرماه ۱۴۰۱) | زور کروات‌ها به مراکش نرسید  

ناگهان از پشت سر او، سفیان امرابط، بازیکن فیورنتینا با عجله وارد زمین شد. او در حالیکه جوراب هایش را بالا می‌کشید، سریعا به سمت زمین دوید تا در جای خودش مستقر شود. پس از حضور امرابط در زمین، داور نیز سوت آغاز بازی را به صدا در آورد. هنوز به درستی علت تأخیر عجیب امرابط در زمین مشخص نشده است، اما کاربران در فضای مجازی با انتشار توییت‌های بی پایان و خنده دار، مدعی شده اند که گویا توالت رفتن امرابط بیش از زمان عادی طول کشیده و همین مسئله خشم الرکراکی را برانگیخته است. امرابط که در نیمه اول عملکرد خوبی داشت، حسابی باعث خشم سرمربی تیمش شد. الرکراکی که از بی نظمی بازیکن تیمش عصبانی شده بود، علاقه نداشت نیمه دوم را با یک یار کمتر آغاز کند. البته داور و ناظر بازی نیز در این زمینه با مراکشی‌ها همکاری داشتند چرا که قاضی میدان می‌توانست بدون حضور امرابط نیز بازی را آغاز کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->